+371 63027467  6vsk@izglitiba.jelgava.lv

Mūsdienīga, sadarbībai atvērta skola
previous arrow
next arrow
Slider

2017./2018. m.g. Jelgavas 6. vidusskolā tiek uzsākta dalība Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 8.3.2.2/16/I/001 “Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai”. Projektā iesaistīti 10 mūsu pedagogi, kuri projekta ietvaros īsteno aktivitātes, kas sniedz atbalstu skolēniem mācībās, ievērojot skolēnu intereses, spējas, grūtības, strādājot gan grupās, gan nodrošinot individuālas nodarbības.

Projekta īstenošanas laiks ir no 2017. gada 1. septembra līdz 2019. gada 31. maijam.

 

Projekta ietvaros skola iesaistīsies

STEM un vides jomā:

nodarbību cikls  dabaszinībās “Vides akadēmija”

nodarbību cikls dabaszinībās un fizikā “Izglītojamie eksperimentē”

Multidisciplinārajā jomā:

individuālas nodarbības izglītojamajiem

Ārpusstundu sporta jomā

basketbola nodarbības

Ar 2018./2019.m.g darbu projektā uzsāk logopēds.

 


Nodarbību cikls fizikā un dabaszinībās “Skolēni eksperimentē”

Pedagogi- Tatjana Kločane un Irina Zaikina.

Nodarbībās, kurās piedalās 5.-9. klašu skolēni, notiek vides izzināšana, veicot praktiskus ar dabu un apkārtējo vidi saistītus eksperimentus un pētījumus. Mērķis ir ieinteresēt skolēnus dabaszinību cikla mācību priekšmetu apguvē, attīstīt loģisko domāšanu. Strādājot grupās (pāros) skolēni veic eksperimentus, mācās apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, izdarīt secinājumus par savu eksperimentālo darbību. Iegūtās zināšanas skolēniem palīdzēs paplašināt savu redzesloku, kā arī veikt uzdevumus dabaszinības mācību priekšmetu cikla olimpiādēs un konkursos.

Nodarbībās tiek veikti, piemēram, šādi eksperimenti:

“Augu audzēšana hidroponikā”,

“Kā veicināt sēklas dīgšanu”,

“Tigmonastijas augiem”,

“Ēnas garums”,

“Vienmērīga taisnlīnijas kustība”,

“Vidēja ātruma noteikšana” u.c..


Pāvels Baks (4.b) piedalījās pilsētas konkursā “Skolēni eksperimentē” ar savu eksperimentu “Mākslīgā zīda iegūšana”

Katrīna Borisova (6.b) pilsētā ar savu eksperimentu “Augu tignomostija: vai ir vērts tos aiztikt bez vajadzības” ieguva 1. vietu un piedalījās Rīgas kārtā.


Nodarbību cikls dabaszinībās “Vides akadēmija”

Pedagogi- Ludvika Marija Aļehno, Alla Minaļto, Lilija Minalta, jeļena Fjodorova.

Nodarbību cilka ietvaros 2.-3. klašu izglītojamie eksperimentējot apgūst jaunas zināšanas.

Praktiskajās nodarbībās, izglītojamie nostiprina dabaszinību cilka stundās apgūtās zināšanas, pēta norises dabā. Bērneim tik sniegta iespēja teorētiskās zināšanas pielietot praskē, ieinteresējot apgūt arvien jaunas prasmes.

Nodarbībās tiek veikti dažādi eksperimenti,. Piemēram,
1. Eksperiments ar balonu un adāmadatu

2. Brīnumšķidrums
3. Lipekļa gatavošana
4.  Statiskā elektrība
5. Eksperiments ar putnu spalvam
6. Eksperiments ar mikroskopu (sīpolu šūnas, asinis mikroskopā)
7. Garuma mēri


“Vides akdēmijas” nodarbībās iesasitītie izglītojamie piedalās konkursos:

3.a klases skolēns Timurs Veļbickis piedalījās ZRKACā “Skolēni eksperimentē” un “Rīgas Dabaszinību skolā” ar savu eksperimentu “Vārāmās sāls, pārtikas soda un augļi”.

 

 

 


 

Ko runā skolēni????

  1. a klases skolēni:

Timurs V.: “Pateicoties eksperimentu nodarbībām, es pats mājās sāku veikt eksperimentus un piedalījos pilsētas eksperimentu konkursā un Rīgas dabaszinību centrā.”

Dāvids K.: “Bet es tagad varu pagatavot elektrisko magnētu.”

Darja A.: “es savu ģimeni pārsteidzu ar trikiem, izmantojot gaisa balonus.”

Sofija K.: “Man ļoti patīk gatavot figūriņas no kārtainās mīklas, kuru varu pagatavot pati.”

Kirils B, Saša J.: “Mums palika atmiņā eksperimenti ar magnētiem. Mēs uzzinājām neparastas lietas par vienkāršam lietām.”

 

  1. b klases skolēni:

Arīna T.: “Tagad, pateicoties eksperimentiem, es varu mājās pagatavot kārtainos kokteiļus”.

MarksM.: “ Mammai sen jau prasīju nopirkt kinētiskās smiltis. tagad tās spēju izgatavot pats mājas apstākļos”.

Ļera O.: “Eksperimentos” mēs gatavojam šķīdumu burbuļu pūšanai no glicerīna, ziepēm, ūdens un cukura. Burbuļi bija lieli un ilgi neplīsa. mājās es tos pagatavoju māsas dzimšanas dienai.”

Iļja G., Romans M.: “eksperimentos “gaisma un krāsa” mēs uzzinājām, kas ir periskops, un izgatavojām paši.”

Ļera G, Ļera O., Iļja G.: “Bet mēs pilsētas eksperimentu konkursā ieguvām 2. vietu, pierādot hipotēzi, ka šķidrais līdzeklis trauku mazgāšanai nelabvēlīgi ietekmē ūdenī peldošo putnu tauku slāni.”


Basketbola nodarbības

Pedagogs- Olga Fjodorova.

Basketbola nodarbībās 3.-9. klašu izglītojamie (gan zēni, gan meitenes) uzlabo savstarpējās komunikācijas prasmes, kā arī individuālo meistarību basketbolā un fiziskajā sagatavotībā. Mūsus skolā basketbola nodarbības ir jauna sporta aktivitāte.

Katru piektdienu notiek sacensības savā starpā. Uzdevumi ir dažādi, bet visi ir ar basketbola elementiem. Piemēram, 1 minūti mestieni grozā, līkloču skrējieni ar roku maiņu, uzņemot laiku. Šāda veida aktivitātēs izglītojamie mācās savstarpēji sadarboties, priecāties par citu veiksmēm, analizēt kļūdas un attīstīties.

 


Pedagoga palīgs. Individuālas nodarbības.

Pedagogi- Anastasija Tanona, Alla Minaļto, Valentīna Ancāne,  Ineta Bušmane, Gita Jēgere, Sandra Krūmiņa, Skaidrīte Vilcāne, Daina Gasparoviča, Oksana Mihailova, Žanna Stankeviča, Tatjana Kločane, Jeļena Baštana, Jeļena Kohanoviča.

Lai mācīšanās procesu padarītu saprotamāku, interesantāku un skolēnam pieejamāku, pedagoga palīgi savā darbā izmanto dažādas metodes. Nodarbībās skolēni strādā gan individuāli, gan pāros, izmanto atgādnes, vizuālos materiālus. tādējādi tiek nostiprinātas zināšanas un attīstītas mācīšanās iemaņas.

Skolas salidojums
Seko mums Facebook
Facebook Pagelike Widget
E- klase
Ēdienkarte
Valsts pārbaudes darbu grafiks
Pasākumu kalendārs